Olvasóim. ♥

2014. április 22., kedd

Elmult 1 hetem

Az elmult hetem egyszerüen borzalmas volt.
De kezdjük az elején.
Benivel a Meki eleinte szórakoztató , kellemes volt. Sokat hülyültünk és beszélgettünk. Amint kifelé léptem rám mosolygott és ott helyben nem tudom mi ütött belém de magragadtam a karját és a szemébe nézten. Fürkészőn nézett s olyat tettem amit soha nem bocsájtok meg magamnak, de evel ellentétben kiderült a lényeg. Magamhoz húzva megcsókoltam, s ezt viszonozta de ez csak pár másodpercig tartott. Nem tudom leirni mit éreztem a csok közben , de bármit megadtam volna mégeggyért. Beni eltolt magától és a szemembe nézett.
-Aisha.Nekem barátnőm van.-mondta komolyan.
Majdnem elsüllyedtem szégyenemben és csalódottságomban. Nem tudtam mit feleljek, csak ránéztem ( fájdalmat láttam a szemében) és elmentem.
Egész héten kerültük egymást egésszen addig amíg a suli előtt várt.
-Aisha.-kezdett bele. Nagyon sajnálom bármit is tettem. Sokat gondolkodtam és rájöttem hogy te kellessz, de még magamnak se mertem bevallani.A barátnőmmel szakitottam , már nincs ő csak te és én.
-Beni..
-Pszt.-mondta és megcsókolt. Ott helyben majdnem elájultam.
Kézenfogva mentünk hazafelé. Ugráltam volna örömömben. Aztán olyan történt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése