Olvasóim. ♥

2014. április 21., hétfő

A pláza

Reggel gyönyörü napsütésre ébredtem ami a redőnyön keresztül szinte csak pislákolt. Feltápászkodtam és a tükör elé léptem ami nem igazán nyújtott szép látványt.  Aztán eszembe jutott hogy ma anyánál aludtam elvált szülők gyermekeként , vagyis rá tudom venni hogy adjon egy kis pénzt vásárolni. Mindig felpörög ha azt hallja hogy a kislánya boldog és vásárolgatni megy. Ahogy lementem a lépcsőn anya már reggelivel várt rám.
-Jó reggelt szivem , öltözz fel és aztán gyere reggelizni.
Bólintottam és vissza siettem. A szettem elég tetszett , pont jó. ☺
Amint megreggeliztem el ujságoltam anyának hogy mik a terveim mára, és rábólintott de csak ha velem jön Tami. Hát igen. Anya jo kezekben akarja tudni a lányát. Tami a világon a legeslegaranyosabb és segítőkészebb lány , aki mindig csak a fiukra gondol. Na és persze az életét legfőképpen a tánc tölti be . A Művészeti suliban találkoztunk , ahol ő táncosnak én pedig festőnek készülök .
-Elmentem ! - mondtam s nyomtam anyának egy puszit.
Ahogy a plázához értem Tami már várt.
-Szia Aisha! Képzeld megláttam életem szerelmét !
- Pont ugy ahogy tegnap.-mosolyogtam.
-Nem ez igazi. Nézd ott jön!-mutatott előre-
Amikor odanéztem megláttam egy nagyon helyes fiut , aki pont felénk tartott. Tami majdnem elájult amikor mellénk ért.
-Szia bébi ! -mondta és a nyakamnál fogva átkarolt.
-Szia ! -hebegtem és próbáltam megszabadulni a karjai közül.
-Szia.-álmuldozott Tami.
-Na szóval a lényeg annyi lenne hogy ma este egy partit szervezek ahova titeket is meghívlak. Több szép lány jobb buli elven alapulok. Nos ?- kérdezte fürkészőn, amikor már nyitni akartam a számat de Tami megelőzött.
-Persze!. mondta
-Tami!?
-Nyugi minden rendben lessz . Aranyos srác.
-Nem ismerjük !
-Héé lányok. Nyugi. Ez csak egy ártatlan buli. Minden ugy lessz ahogy szeretnétek.-mondta mosolyogva.


Csak aztán az égvilágon semmi sem ugy alakult ahogy szeretném, s ezért tuti örökre szobafogságot kapok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése