Olvasóim. ♥

2014. április 22., kedd

A randi

Bele estem Benibe ! (?). A mosolyába, a stílusába , ahogy bánik velem , hogy megvédett.. nem nem áradozok erről hiszen semmi esélyem.  Ahogy hazaértem anya kérdezősködött de csak testileg voltam ott lélekben már azon gondolkoztam mit tegyek. Ahogy felértem a szobámba sms-em érkezett. Beni volt:

"Szia Aisha. Holnap kiengednek a korházból és esetleg elmehetnénk valahova.
Üdv : Beni. "

Csak ennyi állt benne  . Nekem ez épp elég volt hogy ne aludjak egéssz éjjel.
Reggel felhítvam és megegyeztünk egy sétában. Gyorsan elkészültem , és már mentem is.  Találkoztunk a parkba és már megint lélegzet elálítóan nézett ki.
-Szia-mondta s nyomott két puszit az arcomra.
A séta klasszul telt. Nevetgéltünk, olykor komoly dolgokról beszéltünk, imádtam a friss levegő illatát (na és persze Beniét is) és mindvégig csak mosolyogtunk egymásra. Egyszer elejtettem a pénztárcám mire egyszerre hajoltunk le érte és öszekoccantunk. Nagyot nevettünk és tovább sétáltunk. Nagyon imádtam.Mindent. A sétát és őt is.
 (a képen a lánynak barna haja van, ez csak illusztráció de utal a cselekvésre.)☺
Puszival és öleléssel búcsúztunk el és megállapodtunk egy suli utáni mekizésben.
Vigyorogva érkeztem haza, s anyának ez fel is tünt de mielőtt kérdezett volna már a szobámba gitároztam.

u.i: nem mulnak el a lepkéim a gyomromban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése