Olvasóim. ♥

2014. április 22., kedd

A buli (?!)

Amikor hazaértem több dolog is kavargott a fejemben.
1. Elkérőzni anyától egy ismeretlen szándékú ismeretlen fiu ismeretlen helyszínen tartott bulijára.
2. Ha elenged már megint vigyáznom kell Tamira hogy ne szerelmeseggyen be totálisan.
Amint ezeket átgondoltam felhívtam a névjegykártyán (Dave) szereplő számot, s kiderült hogy ez egy medencés buli ugy készüljek. Tehát egy falatnyi fürdőruhában kéne járkálnom. Hát biztosan nem, ezt meghagyom másnak.
Lesiettem a lépcsőn és titokban reméltem hogy nem enged el, s akkor nyugodtan ülhetek itthon.
-Anya! Figyelj , találkoztunk a plázába..
-Tessék ? Nem figyeltem jól, bocsánat.-mondta.
-Hát.. ugy döntöttem hogy a ma estét Taminál szeretném tölteni.- füllentettem.
-Ez remek ötlet .! Persze elmehetsz. - mondta mosolyogva.
Hogy ez milyen könnyen ment! Na jó, óriásit hazudtam de tuti nem engedett volna el.
Ahogy felvettem a kikészített ruhám (mert hogy én nem fogok fürdőruhában flangálni) már kopogtak is.
-Szia!-nyitottam ajtót Taminak aki szorosan megölelt . ☺
-Mehetünk ?-kérdeztem.
-Persze!-örvendezett.
Rajta már eleve bikini volt, fogalmam sincs hogy vonult végig az utcán.
Ahogy odaértünk már javában mindenki bulizott.
-Sziasztok ! -mosolygott mint kiderült Dave- érezzétek jól magatokat , ha valami baj van szóltok.
Hát volt ott minden. Csinos viháncoló lányok ugráltak a vízbe hogy észrevegyék őket a kicsivel arréb tanyázó fiuk.
Annyira elbambultam hogy csak később vettem észre hogy Tami már nincs velem. Őrült keresésbe kezdtem de sehol sem találtam. Fél óráig csak bolyongtam amikor megállítot egy nagyon helyes srác.
 -Valami gond van ?-kérdezte mosolyogva.
-Hát. a barátnőmet keresem egy ideje de sehol sem lelem.
-Mit tudunk rólla ?-kérdezte ezzel bekapcsolódva a keresésbe.
Elmondtam körülbelül hogy néz ki Tami , amikor egyszer csak azt kérdezte:
-Hé az nem ő? -mutatott Tami(!) felé aki az exemmel enyelgett (?!).
Odaszaladtam mondván hogy mindenhol kerestem , amikor az exem Tomi arréb lökött.
-Hé ! Ma este velem van , nincs beleszólásod. -mondta idegesen.
-Hogy mi ? Ő mégis a barátnőm te p*cs. !!
És ekkor olyan történt amire nem számítottam. Megfogta a torkom miközben ordította hogy hagyjam élni.
Nem kellett neki sok , Beni ( a srác akivel keresgéltem Tamit) olyat kevert le nála hogy megszédült és nekivágódott a  falnak.Ennyi kellett , őrült verekedésbe kezdtek én pedig hiába ordítottam s sirtam  esélyem sem volt őket leállítani. Aztán olyan történt ami miatt olyat sikitottam hogy az egész társaság oda jött. Beni beverte a fejét és ömlött belőlle a vér. Szaladgáltam, sikoltottam, émelyegtem míg végül Tami utasítására hívtam  a mentőt. Benit elvitték de én nem tarthattam vele. Ahogy hazaértem anya meglepődött.
-Hát te ? Nem ugy vo.. Aisha ! Mi történt kicsim miért vagy ilyen sápadt ?
És akkor elmeséltem az egészet az  elejétől a végéig hogy egy ismeretlen fiu partiján megjelent Tomi stb..
Anya csak nézett és majdnem elájult .
-Most azonnal felhívod Benit, fel sipircelsz a szobádba és a zenelejátszódat ide adod !! - ordította.
Hát erre énis gondoltam, és fel is hívtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése